Upciti Ingatlan 3D Virtuális Budapest

Új megközelítés az ingatlanértékesítésben - a harmadik út. (2. Rész)

Miért használunk 3D modelleket az ingatlanértékesítében? Hogyan írd meg jól ingatlanod hirdetési szövegét? Cikksorozatunk ezen részében ezt a két témát vesszük elő.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email
Megosztás itt: pinterest
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email
Megosztás itt: pinterest

A cikksorozatunk előző részében felvázoltuk, hogy eddig milyen módszereket használtunk az ingatlanok értékesítésére Magyarországon. Láthattuk mennyi buktatóval is járhat az értékesítés függetlenül attól, melyik utat választjuk. Ebben az írásban jobban bemutatjuk azokat a módszereket, amelyeket a korábban ismertetett ingatlanmarketing ügynökségek használnak, köztük  az UPCITI is. Ha még nem olvastad el az első rész akkor itt találod.

Miért használunk 3D modelleket?

A 2010-es évek elején jelentek meg az első, virtuális bejárást lehetővé tevő technológiák. Ezek a kezdetben nem álltak másból, mint panorámaképek egymásba fűzéséből. Majd megjelent a Matterport. A Matterport az első olyan virtuális technológia, ami az úgynevezett valódi 3D élményt nyújtja, engedve a felhasználót hogy oly mértékben érezhesse magát az adott helyszínen mint eddig még soha. Sokan egyből forradalmat vizionáltak míg  mások teljesen leírták a technológiát, mondván ez nem több mint haszontalan luxus. A valóság az, hogy egy 3D modell az egyik leghasznosabb eszköze lehet mind az eladónak, mind a vevőnek, mindkét félnek értékes időt spórolva. Ennek ellenére tisztáznunk kell egy gyakori félreértést. Sokan állítják, hogy csupán ennek az eszköznek a használata automatikusan gyorsabb értékesítést fog eredményezni. Létezik egy tanulmány is, miszerint aki 3D modelleket használ, azoknál az értékesítési időszak valóban rövidebb az átlagnál, de ez félrevezető lehet. SEMMI NEM HELYETTESÍTI A MEGFELELŐ ÁRAZÁST ÉS A HELYES ÉRTÉKESÍTÉSI STRATÉGIÁT.

Akik a jelenlegi piaci helyzetben nyitottak az új technológiákra, nagyobb valószínűséggel értik meg a piaci folyamatokat is, ezért kisebb az extrém túlárazás lehetősége. A 3D modellek tehát rendkívül hatékonyak ha megfelelően használjuk őket. Mi az Upcitinél az eszköztárunk alapjaként tekintünk a technikára, és bátran állítjuk, hogy ügyfeleinknek hatalmas segítséget nyújt. 

A jó hirdetési szöveg.

A hazai ingatlanhirdetések finoman is szólva hagynak kívánnivalót maguk után. A legtöbben a képek minőségét szokták kritizálni, mások az alaprajzok hiányát, de ami szerintünk az egyik legégetőbb probléma, az a hirdetések szövegezése. Sokan bibliai hosszúságú bemutatót írnak, mások letudják pár sorral. Számos ügyfél úgy gondolja, a lakást “látni kell”, ezért a szöveg annyira nem fontos. Mi sem állhatna távolabb a valóságnál. A piac tele van eladó ingatlanokkal, az embereknek ezért mindenképpen szűrniük kell. Mivel a legtöbben vizuálisak vagyunk, a képeké a főszerep de bármennyire is elfogadhatóak a képek, ha a leírásban nem sikerül átadni a megfelelő információt, vagy eltúlzottnak érzik a mondandónkat, a legtöbben továbbállnak.

Ezért a jó hirdetési szöveg hasonlóan épül fel mint egy cikk. Az elején foglaljuk össze miért is éri meg megnézni a lakásunkat. Írjuk le a legfontosabb paramétereket és előnyöket. Hívjuk fel magunkra a figyelmet. Amennyiben az érdeklődő már az első két sorban olyat olvas ami felkeltette az érdeklődését, nagyobb a valószínűsége, hogy akár telefonál is.

Az Upcitinél mi nagy hangsúlyt fektetünk a megfelelő kulcsszavak, úgynevezett “triggerek” használatára is, amelyek bizonyítottan több érzelmi reakciót váltanak ki az olvasóból. A módszer hasonlóan működik, ahhoz ahogy a sikeresebb újságírók használják a közösségi médiát. Ha velünk dolgozol neked is segítünk, hogy a hirdetésed ne tűnjön el a többi hirdetés tengerében.

A következő részben a staging és az árazás fontosságáról fogunk beszélni. Ne maradj róla le te sem. 

Addig is nézd meg mi hogyan dolgozunk! Láttad már a csomagokat?

Ingatlan blog

Címkék

Nézd meg többi cikkünket a magazin oldalunkon.

Neked ajánljuk

2020-12-04
A Spanyol gyarmati építészet
Milyen stílusjegyeket hordoz magában a spanyol gyarmati építészet? Ha ezt a cikket elolvasod bármikor felismered.
2020-03-02
Fővárosi ingatlanpiaci kitekintés
A piac csúcsán mindeddig a főváros állt, ahol évről évre garantált volt a közel 20%-os általános áremelkedés, azonban 2019 nyara óta fordulni látszik a trend. Piaci elemzések szerint a fővárosi piacon a nyár óta csökkenő kereslethez növekvő kínálat társul.
2020-11-29
Rihanna 7 millió dolláros otthona Los Angeles-ben
Lessünk be Rihanna 7 millió dolláros otthonába. Most minden kiderül hogyan élnek a sztárok! 6 hálószoba és 10 fürdőszoba!

Kapcsolódó cikkek

2021-01-08
Fenntartható építészet
Milyen fontos szempontokat kell figyelembe venniük az építészeknek? Hogyan lehet a fenntarthatóságot előtérbe helyezni.
2021-01-05
A Saint-Léger Múzeum 3D-ben
Mai napon újból egy virtuális 3D bemutatót hoztunk el nektek a múzeumrajongók legnagyobb örömére. Tegyünk egy sétát a Saint-Léger Múzeumban.
2021-01-01
A zenei legendák otthona
Jimi Hendrix és George Frederic Handel is az otthonának hívta ezt Brook Street-en található házat Londonban. Nézz körül az ingatlanban 3D-ben!
2020-12-31
Ingatlanpiaci trendek: a 3D szerepe egyre erősödik 2.rész
Miért fontos az ingatlant eladáskor 3D-ben is bemutatni? Erre mutatjuk meg a választ statisztikával.
2020-12-29
Ingatlanpiaci trendek: a 3D szerepe egyre erősödik 1.rész
Miért fontos az ingatlant eladáskor 3D-ben is bemutatni? Erre mutatjuk meg a választ.
2020-12-21
5.5 milliárd forintos luxusbirtok Malibu mellett
A rapperek élete nem csak játék és mese... vagy mégis? Itt minden az otthon lakójáért van.

Sikeresen feliratkoztál hírlevelünkre!

Hamarosan kapsz egy visszaigazoló emailt.