Upciti ingatlan eladás 3D ingatlan

Így adtam el a lakásomat önállóan 1 hét alatt lakberendezőként. A kulcsszó: ingatlanmarketing.

Hogyan lettem a saját magam ingatlanosa és spóroltam jutalékot az eladás során.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email
Megosztás itt: pinterest
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email
Megosztás itt: pinterest

Idén kora tavasszal határoztam el, hogy belevágok az év első ingatlanprojektjébe. Gyakorlott lakberendezőként, de kezdő ingatlanbefektetőként a célom az volt, hogy találjak egy kicsi, legfeljebb 40 négyzetméteres lakást, ahol a felújítás költségeit jobban kordában tudom tartani, és a kockázatom is minimális. A választásom végül egy kis óbudai garzonra esett a Flórián tér közelében.

A renoválás rövid idő alatt megtörtént, komolyabb fennakadások nem voltak. A lakás hangulatát olyannak álmodtam meg, hogy akár egy fiatal pályakezdőnek, akár egy egyetemistának is tökéletes otthon lehessen. A végeredménnyel nagyon elégedett voltam, és úgy éreztem, a lakás nagyon jó esélyekkel indul a piacon. A gazdaság alakulása a koronavírus miatt azonban rendkívül elbizonytalanított. Amint az értékesítésre került a sor, egy gyors fejszámolást követően rájöttem, hogy amennyiben a hagyományos úton szeretném eladni a lakásomat, az eladással járó költségek (jutalékok és egyéb költségek) felemésztenék a teljes profitomat.

Mindenképpen más megoldást kellett keresnem. Mivel az eddigi projektjeimet ingatlanosok megbízásával adtam el, nem voltam teljesen naprakész a hirdetési árakkal és megoldásokkal kapcsolatban. A piacon elérhető lehetőségek tanulmányozása során végül egy ingatlanmarketing ügynökségre akadtam. Akkor még nem tudtam pontosan, hogy mit foglal magába a tevékenységük, azonban az együttműködésünk után kijelenthetem, hogy a jövőben is biztosan velük fogok dolgozni.

A felkészülés

Megtudtam, hogy az Upciti módszere viszonylag új a magyar piacon. Alapvetően minden olyan szolgáltatást megkapok, amit az ingatlanközvetítők nyújtanak, azzal a különbséggel, hogy itt én mutatom meg az ingatlant és én tárgyalok a vevőkkel. Számomra kimondottan fontos volt, hogy legyen beleszólásom a vásárlóval folytatott tárgyalásba és a legjobb ajánlatot tudjam elfogadni.

A másik lényeges szempont, az a technikai háttér. Amit nagyon szerettem az ingatlanközvetítőkben – legalábbis azokban, akikkel én dolgoztam –, hogy a fotózással, hirdetésfeladással és egyéb technikai részlettel ők foglalkoznak. Mivel én nem érzem magam otthon ezekben a dolgokban, nagyon örültem, hogy ezek a feladatok mind beletartoznak a szolgáltatásba. Az Upciti tevékenységébe azonban nem csak a hirdetések megírása és menedzselése tartozik bele, hanem bevezetett egy olyan technológiát a hazai ingatlanhirdető piacra, amely lehetővé teszi, hogy az érdeklődők online bebarangolják a számukra érdekes házakat és lakásokat. Ez az úgynevezett 3D ingatlan modellezés a járványhelyzet miatt rendkívüli módon felértékelődött, hiszen a lakásom minden pontját bejárhatta az érdeklődő, így már csak azok választották a személyes megtekintést, akik megbizonyosodtak róla, hogy találkozik az igényeikkel a meghirdetett lakás. Az Upciti a legmodernebb technikát használja, amelynek köszönhetően fantasztikus lett a végeredmény, a szolgáltatást pedig rendkívül barátságos, fix áron nyújta.

A folyamat

A hirdetések menedzselésénél is én voltam döntési helyzetben. Minden úgy történt, ahogy szerettem volna, és ahogy azt elvártam. Mind az ingatlan.com -on kiemeléssel, mind a közösségi médiában egyszerre jelentek meg a hirdetéseim, gyönyörű fotókkal, 3D ingatlan modellel, szépen megfogalmazott szöveggel és a Facebookon megfelelően beállított célközönséggel.

Hogy a jó marketing és a hozzáértés mennyire fontos, az példázza legjobban, hogy már az első hét végén megtaláltuk a vásárlónkat, akivel pár napon belül szerződést is kötöttünk. Ez minden elképzelésemet felülmúlta. Nagyon fontos kiemelnem, hogy összesen három embernek kellett megmutatnom a lakást, és ezek közül mind ajánlatot is tett, ami a korábbi tapasztalataimmal összehasonlítva sokkal gyorsabb és hatékonyabb folyamatot jelent. A korábbi projektjeim mindig átjáróházzá váltak a komolytalan ingatlantúristák miatt, és nem csupán pénzt és időt, hanem temérdek energiát is elvontak tőlem.  Az Upciti a felesleges köröket lefaragta és rengeteg fáradtságtól megkímélt.

Konklúzió

Nagyon örülök, hogy már Magyarországon is elérhetőek olyan ingatlanmarketing szolgáltatások, melyek segítségével költséghatékonyan el tudom adni az általam felújított ingatlanokat. Összesen 90%-ot spóroltam az értékesítési díjakon, ami önmagáért beszél. Az Upciti 3D ingatlan modellezése és a felhasznált technológia minősége tökéletes alternatívája lett az ingatlanok első, személyes megtekintésének, ráadásul a koronavírus által kiváltott félelmekkel szemben biztonságos megoldást nyújt az érdeklődőknek.

Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az én esetem egyedi, és nem mindenki számíthat arra, hogy napok alatt eladásra kerül a lakása. Ennek ellenére úgy gondolom, az ingatlanmarketing, mint szolgáltatás, valódi alternatívát jelenthet mindazon eladóknak, akik ritkán vesznek részt ingatlanügyekben, mind pedig azoknak a befektetőknek, akik nagyobb pénzügyi mozgásteret szeretnének maguknak az értékesítési folyamat során.

📢Ingatlan eladás önállóan? Mutatjuk hogyan!

Címkék

Nézd meg többi cikkünket a magazin oldalunkon.

Neked ajánljuk

2020-03-02
Fővárosi ingatlanpiaci kitekintés
A piac csúcsán mindeddig a főváros állt, ahol évről évre garantált volt a közel 20%-os általános áremelkedés, azonban 2019 nyara óta fordulni látszik a trend. Piaci elemzések szerint a fővárosi piacon a nyár óta csökkenő kereslethez növekvő kínálat társul.
2020-03-03
10 tipp arra, hogyan készítsd fel a lakásodat az eladásra
Ezért állítottunk össze 10 pontban egy olyan útmutató kiskönyvet, ami alapján a potenciális vásárló a 3D túra megtekintése után személyesen is meg akarja majd nézni a lakást.
2020-06-29
Interni Budapest Upciti Partnerkapcsolat
Az Interni Budapest 2019 év végén kezdte el használni a 3D modellt. Lássuk milyen tapasztalatokat szereztek és hogyan tudtak egy új értékesítési módot bevezetni.

Kapcsolódó cikkek

2021-03-25
Ingatlan eladás folyamata lépésről lépésre
A lakáseladás folyamata nem pusztán 3 könnyű lépés. Könnyű elveszni benne. Ebben próbálunk segíteni.
2021-03-09
Kovácsoltvas termékek -interjú egy igazi kováccsal
Kovácsoltvas. Mindenki hallott már róla. Hol tart ma a kovácsok helyzete Magyarországon? Milyen technikai úítások voltak az elmúlt időszakban? Nézzünk körbe eme nagyszerű mesterség háza táján!
2021-02-25
3D virtuális autókereskedések - 3D bejárás
3D ingatlan cikksorozatunk ezen részében autókereskedésekbe látogatunk el a kanapéd kényelméből. Járd körbe a világot és ismerj meg új dolgokat a 3D ingatlan cikksorozatunkból.
2021-02-24
Home Staging Magyarországon - 1. rész
Interjú Dr. Somogyi Patríciával a MSP Home Staging cégvezetőjével a hazai home staging jelenlegi helyzetéről, múltjáról és jövőjéről.
2021-02-19
Négy dolog, amiért megéri napelemes rendszert telepíteni
Felmerülhet a kérdés, hogyan találok Békés megyében megbízható napelem kivitelezőt? Ebből a cikkből minden kiderül, amire szükséged van!
2021-02-18
Hatékony vagyonvédelem, kényelmes otthon
A riasztó manapság alapfelszerelés. Milyen rendszereket ismerünk? Hogyan tudhatjuk vagyonunkat biztonságban? Hogyan védekezzünk hatékonyan?

Sikeresen feliratkoztál hírlevelünkre!

Hamarosan kapsz egy visszaigazoló emailt.