Hogyan tűnjünk ki a tömegből?

Upciti Budapest aboutus_1
Hogyan tegyem vonzóvá a hirdetésemet? Hogyan juttassam el az ajánlatot a komoly érdeklődőkhöz? Hogyan érjem el, hogy valóban olyan embereknek mutassam meg a lakásomat / házamat, akik komoly szándékkal érkeztek? Ezekre a kérdésekre pedig egyetlen helyes válasz létezik: jó marketinggel!
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email
Hogyan tegyem vonzóvá a hirdetésemet? Hogyan juttassam el az ajánlatot a komoly érdeklődőkhöz? Hogyan érjem el, hogy valóban olyan embereknek mutassam meg a lakásomat / házamat, akik komoly szándékkal érkeztek? Ezekre a kérdésekre pedig egyetlen helyes válasz létezik: jó marketinggel!
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email

Jelenleg Budapesten 49865 meghirdetett lakást és 10556 házat kínálnak eladásra az ingatlan.com adatbázisa szerint. Önmagában már ez a szám is döbbenetesen magas, azonban további 3000 új építésű ingatlannal fog bővülni a kínálat 2019 végéig.

Amikor az internetes ingatlanhirdetéseket nézegetjük, hamar kirajzolódik annak a néhány nagy közvetítő oldalnak a tengelye, ahol a piaci kínálat java megtalálható. Tehát amikor az ingatlanunk eladására szánjuk magunkat, hirdetők és hirdetések tízezreivel kell versenyeznünk azért, hogy a legjobb eséllyel kerüljünk a komoly érdeklődők látókörébe.

Felmerül tehát néhány jogos kérdés: Hogyan tegyem vonzóvá a hirdetésemet? Hogyan juttassam el az ajánlatot a komoly érdeklődőkhöz? Hogyan érjem el, hogy valóban olyan embereknek mutassam meg a lakásomat / házamat, akik komoly szándékkal érkeztek? Ezekre a kérdésekre pedig egyetlen helyes válasz létezik: jó marketinggel!

Az ismert hirdető oldalakon tájékozódva láthatjuk, hogy a fapados hirdetési csomagoktól kezdve a prémium előfizetésig számos opció kínálkozik előttünk, azonban minden esetben hiányzik a jó marketing paramétere. Hiszen a jó marketing nem egyenlő azzal, hogy mindenhova kiteszem az ajánlatomat, mert azzal csupán információt szórok szét nagy tömegeknek, de nem teszem érthetővé, használhatóvá és ezáltal vonzóvá számukra a termékemet.

A jó marketing egy olyan komplex stratégia, amelynek csupán egyetlen szegmense a hirdetés, ugyanakkor a termék vizuális bemutatása, a termék hasznosságának és előnyeinek kiemelése, az érdeklődőkkel történő kommunikáció – mind legalább akkora súlyt kapnak, mint a célzott hirdetések.

Sokan gondolhatják, hogy a mai ingatlanpiaci dömpingben nem kell mindent tűpontosan kalibrálni, hiszen olyan mértékű a vásárlási szándék, hogy szinte minden felkínált ingatlan gazdát cserél. Ilyen alapvetéssel belevágni az eladásba azonban naivitás, hiszen bármennyire is pörög a piac, az ingatlaneladás a magánszemélyek körében zajló legnagyobb forgalmi értékű kereskedelem. Amin pedig sokat nyerhetünk, azon sokat bukhatunk is, ha nem a megfelelő értéken képviseljük, ami a birtokunkban van. Ha tehát nem rendelkezünk kellő tapasztalattal az eladás terén, vagy bizonytalanok vagyunk saját magunkban, érdemes marketinges segítséget kérni.

Tekintsd meg az Upciti marketingcsomagjait, amelyek által lehetőséged van kiaknázni a jó marketing kínálta lehetőségeket; a 3D túra által az ingatlanod kitűnik a standard hirdetések tömegéből, csak azokkal a megkeresésekkel kell foglalkoznod, akik valós vételi szándékkal érkeznek.

Mutasd be Te is az ingatlanod 3D-ben, virtuálisan!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk.

Sikeresen feliratkoztál hírlevelünkre!

Hamarosan kapsz egy visszaigazoló emailt.