Upciti Budapest aboutus_1

Hogyan tűnjünk ki a tömegből?

Hogyan tegyem vonzóvá a hirdetésemet? Hogyan juttassam el az ajánlatot a komoly érdeklődőkhöz? Hogyan érjem el, hogy valóban olyan embereknek mutassam meg a lakásomat / házamat, akik komoly szándékkal érkeztek? Ezekre a kérdésekre pedig egyetlen helyes válasz létezik: jó marketinggel!
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email
Megosztás itt: pinterest
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email
Megosztás itt: pinterest

Jelenleg Budapesten 49865 meghirdetett lakást és 10556 házat kínálnak eladásra az ingatlan.com adatbázisa szerint. Önmagában már ez a szám is döbbenetesen magas, azonban további 3000 új építésű ingatlannal fog bővülni a kínálat 2019 végéig.

Amikor az internetes ingatlanhirdetéseket nézegetjük, hamar kirajzolódik annak a néhány nagy közvetítő oldalnak a tengelye, ahol a piaci kínálat java megtalálható. Tehát amikor az ingatlanunk eladására szánjuk magunkat, hirdetők és hirdetések tízezreivel kell versenyeznünk azért, hogy a legjobb eséllyel kerüljünk a komoly érdeklődők látókörébe.

Felmerül tehát néhány jogos kérdés: Hogyan tegyem vonzóvá a hirdetésemet? Hogyan juttassam el az ajánlatot a komoly érdeklődőkhöz? Hogyan érjem el, hogy valóban olyan embereknek mutassam meg a lakásomat / házamat, akik komoly szándékkal érkeztek? Ezekre a kérdésekre pedig egyetlen helyes válasz létezik: jó marketinggel!

Az ismert hirdető oldalakon tájékozódva láthatjuk, hogy a fapados hirdetési csomagoktól kezdve a prémium előfizetésig számos opció kínálkozik előttünk, azonban minden esetben hiányzik a jó marketing paramétere. Hiszen a jó marketing nem egyenlő azzal, hogy mindenhova kiteszem az ajánlatomat, mert azzal csupán információt szórok szét nagy tömegeknek, de nem teszem érthetővé, használhatóvá és ezáltal vonzóvá számukra a termékemet.

A jó marketing egy olyan komplex stratégia, amelynek csupán egyetlen szegmense a hirdetés, ugyanakkor a termék vizuális bemutatása, a termék hasznosságának és előnyeinek kiemelése, az érdeklődőkkel történő kommunikáció – mind legalább akkora súlyt kapnak, mint a célzott hirdetések.

Sokan gondolhatják, hogy a mai ingatlanpiaci dömpingben nem kell mindent tűpontosan kalibrálni, hiszen olyan mértékű a vásárlási szándék, hogy szinte minden felkínált ingatlan gazdát cserél. Ilyen alapvetéssel belevágni az eladásba azonban naivitás, hiszen bármennyire is pörög a piac, az ingatlaneladás a magánszemélyek körében zajló legnagyobb forgalmi értékű kereskedelem. Amin pedig sokat nyerhetünk, azon sokat bukhatunk is, ha nem a megfelelő értéken képviseljük, ami a birtokunkban van. Ha tehát nem rendelkezünk kellő tapasztalattal az eladás terén, vagy bizonytalanok vagyunk saját magunkban, érdemes marketinges segítséget kérni.

Tekintsd meg az Upciti marketingcsomagjait, amelyek által lehetőséged van kiaknázni a jó marketing kínálta lehetőségeket; a 3D túra által az ingatlanod kitűnik a standard hirdetések tömegéből, csak azokkal a megkeresésekkel kell foglalkoznod, akik valós vételi szándékkal érkeznek.

Mutasd be Te is az ingatlanod 3D-ben, virtuálisan!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk.

Címkék

Nézd meg többi cikkünket a magazin oldalunkon.

Neked ajánljuk

2020-08-11
3D ingatlan érdekességek 1. rész
3D ingatlan érdekességek a világ minden tájáról! Fedezd fel a világot a nappalid kényelméből!
2020-03-03
A 3D túra előnyei és a vele járó megtakarítás
A 3D túra óriási lépés a valóságélmény felé. Időt és energiát takarít meg az eladó és a vevő számára is, hiszen már a hirdetés online megtekintésekor kitölti a fotók után maradt űrt.
2020-06-22
Új megközelítés az ingatlanértékesítésben - a harmadik út
Ha valaki eddig ingatlan eladásra adta a fejét, két, klasszikus forgatókönyv közül választhatott. Ingatlanközvetítők és önálló értékesítés. Vajon létezik alternatíva?

Kapcsolódó cikkek

2020-09-11
Mi az Upciti.hu ingatlanmarketing szolgáltatás?
Mi az Upciti.hu ingatlanmarketing szolgáltatás? Így adod el a lakásod 2020-ban! Milyen Upciti csomagok közül választhatok? Legyél a saját ingatlanosod, spórold meg a jutalékot!
2020-07-27
Új megközelítés az ingatlanértékesítésben – A Harmadik Út. (3. Rész)
Ingatlan staging és árstratégia. Ezekről lesz szó cikksorozatunk harmadik részében. Mért fontos az ingatlanmarketing?
2020-07-13
Új megközelítés az ingatlanértékesítésben - a harmadik út. (2. Rész)
Miért használunk 3D modelleket az ingatlanértékesítében? Hogyan írd meg jól ingatlanod hirdetési szövegét? Cikksorozatunk ezen részében ezt a két témát vesszük elő.
2020-06-22
Új megközelítés az ingatlanértékesítésben - a harmadik út
Ha valaki eddig ingatlan eladásra adta a fejét, két, klasszikus forgatókönyv közül választhatott. Ingatlanközvetítők és önálló értékesítés. Vajon létezik alternatíva?

Sikeresen feliratkoztál hírlevelünkre!

Hamarosan kapsz egy visszaigazoló emailt.