Upciti Budapest aboutus_1

Hogyan tűnjünk ki a tömegből?

Hogyan tegyem vonzóvá a hirdetésemet? Hogyan juttassam el az ajánlatot a komoly érdeklődőkhöz? Hogyan érjem el, hogy valóban olyan embereknek mutassam meg a lakásomat / házamat, akik komoly szándékkal érkeztek? Ezekre a kérdésekre pedig egyetlen helyes válasz létezik: jó marketinggel!
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email
Megosztás itt: pinterest
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email
Megosztás itt: pinterest

Jelenleg Budapesten 49865 meghirdetett lakást és 10556 házat kínálnak eladásra az ingatlan.com adatbázisa szerint. Önmagában már ez a szám is döbbenetesen magas, azonban további 3000 új építésű ingatlannal fog bővülni a kínálat 2019 végéig.

Amikor az internetes ingatlanhirdetéseket nézegetjük, hamar kirajzolódik annak a néhány nagy közvetítő oldalnak a tengelye, ahol a piaci kínálat java megtalálható. Tehát amikor az ingatlanunk eladására szánjuk magunkat, hirdetők és hirdetések tízezreivel kell versenyeznünk azért, hogy a legjobb eséllyel kerüljünk a komoly érdeklődők látókörébe.

Felmerül tehát néhány jogos kérdés: Hogyan tegyem vonzóvá a hirdetésemet? Hogyan juttassam el az ajánlatot a komoly érdeklődőkhöz? Hogyan érjem el, hogy valóban olyan embereknek mutassam meg a lakásomat / házamat, akik komoly szándékkal érkeztek? Ezekre a kérdésekre pedig egyetlen helyes válasz létezik: jó marketinggel!

Az ismert hirdető oldalakon tájékozódva láthatjuk, hogy a fapados hirdetési csomagoktól kezdve a prémium előfizetésig számos opció kínálkozik előttünk, azonban minden esetben hiányzik a jó marketing paramétere. Hiszen a jó marketing nem egyenlő azzal, hogy mindenhova kiteszem az ajánlatomat, mert azzal csupán információt szórok szét nagy tömegeknek, de nem teszem érthetővé, használhatóvá és ezáltal vonzóvá számukra a termékemet.

A jó marketing egy olyan komplex stratégia, amelynek csupán egyetlen szegmense a hirdetés, ugyanakkor a termék vizuális bemutatása, a termék hasznosságának és előnyeinek kiemelése, az érdeklődőkkel történő kommunikáció – mind legalább akkora súlyt kapnak, mint a célzott hirdetések.

Sokan gondolhatják, hogy a mai ingatlanpiaci dömpingben nem kell mindent tűpontosan kalibrálni, hiszen olyan mértékű a vásárlási szándék, hogy szinte minden felkínált ingatlan gazdát cserél. Ilyen alapvetéssel belevágni az eladásba azonban naivitás, hiszen bármennyire is pörög a piac, az ingatlaneladás a magánszemélyek körében zajló legnagyobb forgalmi értékű kereskedelem. Amin pedig sokat nyerhetünk, azon sokat bukhatunk is, ha nem a megfelelő értéken képviseljük, ami a birtokunkban van. Ha tehát nem rendelkezünk kellő tapasztalattal az eladás terén, vagy bizonytalanok vagyunk saját magunkban, érdemes marketinges segítséget kérni.

Tekintsd meg az Upciti marketingcsomagjait, amelyek által lehetőséged van kiaknázni a jó marketing kínálta lehetőségeket; a 3D túra által az ingatlanod kitűnik a standard hirdetések tömegéből, csak azokkal a megkeresésekkel kell foglalkoznod, akik valós vételi szándékkal érkeznek.

Mutasd be Te is az ingatlanod 3D-ben, virtuálisan!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk.

Címkék

Nézd meg többi cikkünket a magazin oldalunkon.

Neked ajánljuk

2020-03-02
Fővárosi ingatlanpiaci kitekintés
A piac csúcsán mindeddig a főváros állt, ahol évről évre garantált volt a közel 20%-os általános áremelkedés, azonban 2019 nyara óta fordulni látszik a trend. Piaci elemzések szerint a fővárosi piacon a nyár óta csökkenő kereslethez növekvő kínálat társul.
2020-08-19
Virtuális séta a hírességek otthonaiban 1. rész
Nézd meg hol élnek a sztárok! Mai részünkben Eddie Murphy, Kendall Jenner és Ty Burrell otthonába leshetsz be 3D-ben.
2020-11-03
3D Ingatlan Érdekességek 4. rész - Szállodák
Folytatjuk szállodákat bemutató sorozatunkat. Fedezd fel a világot a nappalid kényelméből! 4. rész

Kapcsolódó cikkek

2021-02-25
3D virtuális autókereskedések - 3D bejárás
3D ingatlan cikksorozatunk ezen részében autókereskedésekbe látogatunk el a kanapéd kényelméből. Járd körbe a világot és ismerj meg új dolgokat a 3D ingatlan cikksorozatunkból.
2021-02-24
Home Staging Magyarországon - 1. rész
Interjú Dr. Somogyi Patríciával a MSP Home Staging cégvezetőjével a hazai home staging jelenlegi helyzetéről, múltjáról és jövőjéről.
2021-02-19
Négy dolog, amiért megéri napelemes rendszert telepíteni
Felmerülhet a kérdés, hogyan találok Békés megyében megbízható napelem kivitelezőt? Ebből a cikkből minden kiderül, amire szükséged van!
2021-02-18
Hatékony vagyonvédelem, kényelmes otthon
A riasztó manapság alapfelszerelés. Milyen rendszereket ismerünk? Hogyan tudhatjuk vagyonunkat biztonságban? Hogyan védekezzünk hatékonyan?
2021-02-13
Csokoládé manufaktúra 3D-ben
A 3D ingatlan érdekességek cikksorozatunk legújabb részében egy csokoládémanufaktúrát mutatunk be. Boldog Valentin-napot.
2021-01-21
A zenebolt diadalmas visszatérése
Hogyan használja a 3D technológiát a lemezbolt? Mivel vonzza be a látogatókat? Nézz szét! 3D ingatlan cikksorozat következő része.

Sikeresen feliratkoztál hírlevelünkre!

Hamarosan kapsz egy visszaigazoló emailt.