Upciti Ingatlan 3D Virtuális Budapest

Új megközelítés az ingatlanértékesítésben - a harmadik út. (2. Rész)

Miért használunk 3D modelleket az ingatlanértékesítében? Hogyan írd meg jól ingatlanod hirdetési szövegét? Cikksorozatunk ezen részében ezt a két témát vesszük elő.
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on pinterest
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on pinterest

A cikksorozatunk előző részében felvázoltuk, hogy eddig milyen módszereket használtunk az ingatlanok értékesítésére Magyarországon. Láthattuk mennyi buktatóval is járhat az értékesítés függetlenül attól, melyik utat választjuk. Ebben az írásban jobban bemutatjuk azokat a módszereket, amelyeket a korábban ismertetett ingatlanmarketing ügynökségek használnak, köztük  az UPCITI is. Ha még nem olvastad el az első rész akkor itt találod.

Miért használunk 3D modelleket?

A 2010-es évek elején jelentek meg az első, virtuális bejárást lehetővé tevő technológiák. Ezek a kezdetben nem álltak másból, mint panorámaképek egymásba fűzéséből. Majd megjelent a Matterport. A Matterport az első olyan virtuális technológia, ami az úgynevezett valódi 3D élményt nyújtja, engedve a felhasználót hogy oly mértékben érezhesse magát az adott helyszínen mint eddig még soha. Sokan egyből forradalmat vizionáltak míg  mások teljesen leírták a technológiát, mondván ez nem több mint haszontalan luxus. A valóság az, hogy egy 3D modell az egyik leghasznosabb eszköze lehet mind az eladónak, mind a vevőnek, mindkét félnek értékes időt spórolva. Ennek ellenére tisztáznunk kell egy gyakori félreértést. Sokan állítják, hogy csupán ennek az eszköznek a használata automatikusan gyorsabb értékesítést fog eredményezni. Létezik egy tanulmány is, miszerint aki 3D modelleket használ, azoknál az értékesítési időszak valóban rövidebb az átlagnál, de ez félrevezető lehet. SEMMI NEM HELYETTESÍTI A MEGFELELŐ ÁRAZÁST ÉS A HELYES ÉRTÉKESÍTÉSI STRATÉGIÁT.

Akik a jelenlegi piaci helyzetben nyitottak az új technológiákra, nagyobb valószínűséggel értik meg a piaci folyamatokat is, ezért kisebb az extrém túlárazás lehetősége. A 3D modellek tehát rendkívül hatékonyak ha megfelelően használjuk őket. Mi az Upcitinél az eszköztárunk alapjaként tekintünk a technikára, és bátran állítjuk, hogy ügyfeleinknek hatalmas segítséget nyújt. 

A jó hirdetési szöveg.

A hazai ingatlanhirdetések finoman is szólva hagynak kívánnivalót maguk után. A legtöbben a képek minőségét szokták kritizálni, mások az alaprajzok hiányát, de ami szerintünk az egyik legégetőbb probléma, az a hirdetések szövegezése. Sokan bibliai hosszúságú bemutatót írnak, mások letudják pár sorral. Számos ügyfél úgy gondolja, a lakást “látni kell”, ezért a szöveg annyira nem fontos. Mi sem állhatna távolabb a valóságnál. A piac tele van eladó ingatlanokkal, az embereknek ezért mindenképpen szűrniük kell. Mivel a legtöbben vizuálisak vagyunk, a képeké a főszerep de bármennyire is elfogadhatóak a képek, ha a leírásban nem sikerül átadni a megfelelő információt, vagy eltúlzottnak érzik a mondandónkat, a legtöbben továbbállnak.

Ezért a jó hirdetési szöveg hasonlóan épül fel mint egy cikk. Az elején foglaljuk össze miért is éri meg megnézni a lakásunkat. Írjuk le a legfontosabb paramétereket és előnyöket. Hívjuk fel magunkra a figyelmet. Amennyiben az érdeklődő már az első két sorban olyat olvas ami felkeltette az érdeklődését, nagyobb a valószínűsége, hogy akár telefonál is.

Az Upcitinél mi nagy hangsúlyt fektetünk a megfelelő kulcsszavak, úgynevezett “triggerek” használatára is, amelyek bizonyítottan több érzelmi reakciót váltanak ki az olvasóból. A módszer hasonlóan működik, ahhoz ahogy a sikeresebb újságírók használják a közösségi médiát. Ha velünk dolgozol neked is segítünk, hogy a hirdetésed ne tűnjön el a többi hirdetés tengerében.

A következő részben a staging és az árazás fontosságáról fogunk beszélni. Ne maradj róla le te sem. 

Addig is nézd meg mi hogyan dolgozunk! Láttad már a csomagokat?

Ingatlan blog

Címkék

Nézd meg többi cikkünket a magazin oldalunkon.

Neked ajánljuk

2020-11-03
3D Ingatlan Érdekességek 4. rész - Szállodák
Folytatjuk szállodákat bemutató sorozatunkat. Fedezd fel a világot a nappalid kényelméből! 4. rész
2020-06-29
Interni Budapest Upciti Partnerkapcsolat
Az Interni Budapest 2019 év végén kezdte el használni a 3D modellt. Lássuk milyen tapasztalatokat szereztek és hogyan tudtak egy új értékesítési módot bevezetni.
2021-01-08
Fenntartható építészet
Milyen fontos szempontokat kell figyelembe venniük az építészeknek? Hogyan lehet a fenntarthatóságot előtérbe helyezni.

Kapcsolódó cikkek

2021-09-07
Miért bútorozottan fotózzunk be egy eladó ingatlant? - Tippek a DODO-tól
Lássuk miért éri meg bútorozottan hirdetni az eladó ingatlanod. A DODO - designban otthon most ebben lesz segítségedre-
2021-04-20
Home Staging Magyarországon - 2. rész
Interjú Dr. Somogyi Patríciával a MSP Home Staging cégvezetőjével a hazai home staging jelenlegi helyzetéről, múltjáról és jövőjéről.
2021-03-25
Ingatlan eladás folyamata lépésről lépésre
A lakáseladás folyamata nem pusztán 3 könnyű lépés. Könnyű elveszni benne. Ebben próbálunk segíteni.
2021-03-09
Kovácsoltvas termékek -interjú egy igazi kováccsal
Kovácsoltvas. Mindenki hallott már róla. Hol tart ma a kovácsok helyzete Magyarországon? Milyen technikai úítások voltak az elmúlt időszakban? Nézzünk körbe eme nagyszerű mesterség háza táján!
2021-02-25
3D virtuális autókereskedések - 3D bejárás
3D ingatlan cikksorozatunk ezen részében autókereskedésekbe látogatunk el a kanapéd kényelméből. Járd körbe a világot és ismerj meg új dolgokat a 3D ingatlan cikksorozatunkból.
2021-02-24
Home Staging Magyarországon - 1. rész
Interjú Dr. Somogyi Patríciával a MSP Home Staging cégvezetőjével a hazai home staging jelenlegi helyzetéről, múltjáról és jövőjéről.

Sikeresen feliratkoztál hírlevelünkre!

Hamarosan kapsz egy visszaigazoló emailt.