Upciti ingatlan eladás 3D ingatlan

Így adtam el a lakásomat önállóan 1 hét alatt lakberendezőként. A kulcsszó: ingatlanmarketing.

Hogyan lettem a saját magam ingatlanosa és spóroltam jutalékot az eladás során.
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on pinterest
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on pinterest

Idén kora tavasszal határoztam el, hogy belevágok az év első ingatlanprojektjébe. Gyakorlott lakberendezőként, de kezdő ingatlanbefektetőként a célom az volt, hogy találjak egy kicsi, legfeljebb 40 négyzetméteres lakást, ahol a felújítás költségeit jobban kordában tudom tartani, és a kockázatom is minimális. A választásom végül egy kis óbudai garzonra esett a Flórián tér közelében.

A renoválás rövid idő alatt megtörtént, komolyabb fennakadások nem voltak. A lakás hangulatát olyannak álmodtam meg, hogy akár egy fiatal pályakezdőnek, akár egy egyetemistának is tökéletes otthon lehessen. A végeredménnyel nagyon elégedett voltam, és úgy éreztem, a lakás nagyon jó esélyekkel indul a piacon. A gazdaság alakulása a koronavírus miatt azonban rendkívül elbizonytalanított. Amint az értékesítésre került a sor, egy gyors fejszámolást követően rájöttem, hogy amennyiben a hagyományos úton szeretném eladni a lakásomat, az eladással járó költségek (jutalékok és egyéb költségek) felemésztenék a teljes profitomat.

Mindenképpen más megoldást kellett keresnem. Mivel az eddigi projektjeimet ingatlanosok megbízásával adtam el, nem voltam teljesen naprakész a hirdetési árakkal és megoldásokkal kapcsolatban. A piacon elérhető lehetőségek tanulmányozása során végül egy ingatlanmarketing ügynökségre akadtam. Akkor még nem tudtam pontosan, hogy mit foglal magába a tevékenységük, azonban az együttműködésünk után kijelenthetem, hogy a jövőben is biztosan velük fogok dolgozni.

A felkészülés

Megtudtam, hogy az Upciti módszere viszonylag új a magyar piacon. Alapvetően minden olyan szolgáltatást megkapok, amit az ingatlanközvetítők nyújtanak, azzal a különbséggel, hogy itt én mutatom meg az ingatlant és én tárgyalok a vevőkkel. Számomra kimondottan fontos volt, hogy legyen beleszólásom a vásárlóval folytatott tárgyalásba és a legjobb ajánlatot tudjam elfogadni.

A másik lényeges szempont, az a technikai háttér. Amit nagyon szerettem az ingatlanközvetítőkben – legalábbis azokban, akikkel én dolgoztam –, hogy a fotózással, hirdetésfeladással és egyéb technikai részlettel ők foglalkoznak. Mivel én nem érzem magam otthon ezekben a dolgokban, nagyon örültem, hogy ezek a feladatok mind beletartoznak a szolgáltatásba. Az Upciti tevékenységébe azonban nem csak a hirdetések megírása és menedzselése tartozik bele, hanem bevezetett egy olyan technológiát a hazai ingatlanhirdető piacra, amely lehetővé teszi, hogy az érdeklődők online bebarangolják a számukra érdekes házakat és lakásokat. Ez az úgynevezett 3D MODEL modellezés a járványhelyzet miatt rendkívüli módon felértékelődött, hiszen a lakásom minden pontját bejárhatta az érdeklődő, így már csak azok választották a személyes megtekintést, akik megbizonyosodtak róla, hogy találkozik az igényeikkel a meghirdetett lakás. Az Upciti a legmodernebb technikát használja, amelynek köszönhetően fantasztikus lett a végeredmény, a szolgáltatást pedig rendkívül barátságos, fix áron nyújta.

A folyamat

A hirdetések menedzselésénél is én voltam döntési helyzetben. Minden úgy történt, ahogy szerettem volna, és ahogy azt elvártam. Mind az ingatlan.com -on kiemeléssel, mind a közösségi médiában egyszerre jelentek meg a hirdetéseim, gyönyörű fotókkal, 3D ingatlan modellel, szépen megfogalmazott szöveggel és a Facebookon megfelelően beállított célközönséggel.

Hogy a jó marketing és a hozzáértés mennyire fontos, az példázza legjobban, hogy már az első hét végén megtaláltuk a vásárlónkat, akivel pár napon belül szerződést is kötöttünk. Ez minden elképzelésemet felülmúlta. Nagyon fontos kiemelnem, hogy összesen három embernek kellett megmutatnom a lakást, és ezek közül mind ajánlatot is tett, ami a korábbi tapasztalataimmal összehasonlítva sokkal gyorsabb és hatékonyabb folyamatot jelent. A korábbi projektjeim mindig átjáróházzá váltak a komolytalan ingatlantúristák miatt, és nem csupán pénzt és időt, hanem temérdek energiát is elvontak tőlem.  Az Upciti a felesleges köröket lefaragta és rengeteg fáradtságtól megkímélt.

Konklúzió

Nagyon örülök, hogy már Magyarországon is elérhetőek olyan ingatlanmarketing szolgáltatások, melyek segítségével költséghatékonyan el tudom adni az általam felújított ingatlanokat. Összesen 90%-ot spóroltam az értékesítési díjakon, ami önmagáért beszél. Az Upciti 3D MODEL modellezése és a felhasznált technológia minősége tökéletes alternatívája lett az ingatlanok első, személyes megtekintésének, ráadásul a koronavírus által kiváltott félelmekkel szemben biztonságos megoldást nyújt az érdeklődőknek.

Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az én esetem egyedi, és nem mindenki számíthat arra, hogy napok alatt eladásra kerül a lakása. Ennek ellenére úgy gondolom, az ingatlanmarketing, mint szolgáltatás, valódi alternatívát jelenthet mindazon eladóknak, akik ritkán vesznek részt ingatlanügyekben, mind pedig azoknak a befektetőknek, akik nagyobb pénzügyi mozgásteret szeretnének maguknak az értékesítési folyamat során.

📢Ingatlan eladás önállóan? Mutatjuk hogyan!

Címkék

Nézd meg többi cikkünket a magazin oldalunkon.

Neked ajánljuk

2020-12-14
Itt lakik Charlie Sheen volt barátnője spoiler: 1.3 milliárd forint
Mit vegyen az ember ha van pont 1.3 milliárd forintja? Ezt itt! Denise Richardsnak igazán van ízlése.
2020-08-11
3D ingatlan érdekességek 1. rész
3D ingatlan érdekességek a világ minden tájáról! Fedezd fel a világot a nappalid kényelméből!
2020-12-07
Calvin Harris DJ luxusotthona 2 milliárd forintért
Los Angeles...luxus...Calvin Harris otthona közelről 3D-ben! Járjuk be együtt virtuálisan.

Kapcsolódó cikkek

2021-01-08
Fenntartható építészet
Milyen fontos szempontokat kell figyelembe venniük az építészeknek? Hogyan lehet a fenntarthatóságot előtérbe helyezni.
2021-01-05
A Saint-Léger Múzeum 3D-ben
Mai napon újból egy virtuális 3D bemutatót hoztunk el nektek a múzeumrajongók legnagyobb örömére. Tegyünk egy sétát a Saint-Léger Múzeumban.
2021-01-01
A zenei legendák otthona
Jimi Hendrix és George Frederic Handel is az otthonának hívta ezt Brook Street-en található házat Londonban. Nézz körül az ingatlanban 3D-ben!
2020-12-31
Ingatlanpiaci trendek: a 3D szerepe egyre erősödik 2.rész
Miért fontos az ingatlant eladáskor 3D-ben is bemutatni? Erre mutatjuk meg a választ statisztikával.
2020-12-29
Ingatlanpiaci trendek: a 3D szerepe egyre erősödik 1.rész
Miért fontos az ingatlant eladáskor 3D-ben is bemutatni? Erre mutatjuk meg a választ.
2020-12-21
5.5 milliárd forintos luxusbirtok Malibu mellett
A rapperek élete nem csak játék és mese... vagy mégis? Itt minden az otthon lakójáért van.

Sikeresen feliratkoztál hírlevelünkre!

Hamarosan kapsz egy visszaigazoló emailt.