Upciti Budapest aboutus_1

Hogyan tűnjünk ki a tömegből?

Hogyan tegyem vonzóvá a hirdetésemet? Hogyan juttassam el az ajánlatot a komoly érdeklődőkhöz? Hogyan érjem el, hogy valóban olyan embereknek mutassam meg a lakásomat / házamat, akik komoly szándékkal érkeztek? Ezekre a kérdésekre pedig egyetlen helyes válasz létezik: jó marketinggel!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on pinterest
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on pinterest

Jelenleg Budapesten 49865 meghirdetett lakást és 10556 házat kínálnak eladásra az ingatlan.com adatbázisa szerint. Önmagában már ez a szám is döbbenetesen magas, azonban további 3000 új építésű ingatlannal fog bővülni a kínálat 2019 végéig.

Amikor az internetes ingatlanhirdetéseket nézegetjük, hamar kirajzolódik annak a néhány nagy közvetítő oldalnak a tengelye, ahol a piaci kínálat java megtalálható. Tehát amikor az ingatlanunk eladására szánjuk magunkat, hirdetők és hirdetések tízezreivel kell versenyeznünk azért, hogy a legjobb eséllyel kerüljünk a komoly érdeklődők látókörébe.

Felmerül tehát néhány jogos kérdés: Hogyan tegyem vonzóvá a hirdetésemet? Hogyan juttassam el az ajánlatot a komoly érdeklődőkhöz? Hogyan érjem el, hogy valóban olyan embereknek mutassam meg a lakásomat / házamat, akik komoly szándékkal érkeztek? Ezekre a kérdésekre pedig egyetlen helyes válasz létezik: jó marketinggel!

Az ismert hirdető oldalakon tájékozódva láthatjuk, hogy a fapados hirdetési csomagoktól kezdve a prémium előfizetésig számos opció kínálkozik előttünk, azonban minden esetben hiányzik a jó marketing paramétere. Hiszen a jó marketing nem egyenlő azzal, hogy mindenhova kiteszem az ajánlatomat, mert azzal csupán információt szórok szét nagy tömegeknek, de nem teszem érthetővé, használhatóvá és ezáltal vonzóvá számukra a termékemet.

A jó marketing egy olyan komplex stratégia, amelynek csupán egyetlen szegmense a hirdetés, ugyanakkor a termék vizuális bemutatása, a termék hasznosságának és előnyeinek kiemelése, az érdeklődőkkel történő kommunikáció – mind legalább akkora súlyt kapnak, mint a célzott hirdetések.

Sokan gondolhatják, hogy a mai ingatlanpiaci dömpingben nem kell mindent tűpontosan kalibrálni, hiszen olyan mértékű a vásárlási szándék, hogy szinte minden felkínált ingatlan gazdát cserél. Ilyen alapvetéssel belevágni az eladásba azonban naivitás, hiszen bármennyire is pörög a piac, az ingatlaneladás a magánszemélyek körében zajló legnagyobb forgalmi értékű kereskedelem. Amin pedig sokat nyerhetünk, azon sokat bukhatunk is, ha nem a megfelelő értéken képviseljük, ami a birtokunkban van. Ha tehát nem rendelkezünk kellő tapasztalattal az eladás terén, vagy bizonytalanok vagyunk saját magunkban, érdemes marketinges segítséget kérni.

Tekintsd meg az Upciti marketingcsomagjait, amelyek által lehetőséged van kiaknázni a jó marketing kínálta lehetőségeket; a 3D túra által az ingatlanod kitűnik a standard hirdetések tömegéből, csak azokkal a megkeresésekkel kell foglalkoznod, akik valós vételi szándékkal érkeznek.

Mutasd be Te is az ingatlanod 3D-ben, virtuálisan!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk.

Címkék

Nézd meg többi cikkünket a magazin oldalunkon.

Neked ajánljuk

2021-03-25
Ingatlan eladás folyamata lépésről lépésre
A lakáseladás folyamata nem pusztán 3 könnyű lépés. Könnyű elveszni benne. Ebben próbálunk segíteni.
2020-09-02
Miért jó ha éttermedet vagy rendezvényközpontodat 3D-ben is bemutatod?
10 pontban arról miért fontos a 3D jelenlét. Hogyan tudod kihasználni?
2020-03-03
10 tipp arra, hogyan készítsd fel a lakásodat az eladásra
Ezért állítottunk össze 10 pontban egy olyan útmutató kiskönyvet, ami alapján a potenciális vásárló a 3D túra megtekintése után személyesen is meg akarja majd nézni a lakást.

Kapcsolódó cikkek

2021-04-20
Home Staging Magyarországon - 2. rész
Interjú Dr. Somogyi Patríciával a MSP Home Staging cégvezetőjével a hazai home staging jelenlegi helyzetéről, múltjáról és jövőjéről.
2021-03-25
Ingatlan eladás folyamata lépésről lépésre
A lakáseladás folyamata nem pusztán 3 könnyű lépés. Könnyű elveszni benne. Ebben próbálunk segíteni.
2021-03-09
Kovácsoltvas termékek -interjú egy igazi kováccsal
Kovácsoltvas. Mindenki hallott már róla. Hol tart ma a kovácsok helyzete Magyarországon? Milyen technikai úítások voltak az elmúlt időszakban? Nézzünk körbe eme nagyszerű mesterség háza táján!
2021-02-25
3D virtuális autókereskedések - 3D bejárás
3D ingatlan cikksorozatunk ezen részében autókereskedésekbe látogatunk el a kanapéd kényelméből. Járd körbe a világot és ismerj meg új dolgokat a 3D ingatlan cikksorozatunkból.
2021-02-24
Home Staging Magyarországon - 1. rész
Interjú Dr. Somogyi Patríciával a MSP Home Staging cégvezetőjével a hazai home staging jelenlegi helyzetéről, múltjáról és jövőjéről.
2021-02-19
Négy dolog, amiért megéri napelemes rendszert telepíteni
Felmerülhet a kérdés, hogyan találok Békés megyében megbízható napelem kivitelezőt? Ebből a cikkből minden kiderül, amire szükséged van!

Sikeresen feliratkoztál hírlevelünkre!

Hamarosan kapsz egy visszaigazoló emailt.